Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΡΑΜΠΑ ΣΤΟΝ Α.Ο ΧΑΛΚΙΣ


 Ευχαριστώ θερμά τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου για την συνεργασία που είχαμε και ιδιαιτέρως τον πρόεδρο κ. Ταρνανά αλλά και τους ανθρώπους που ήμασταν στην καθημερινότητα μας πολλές ώρες μαζί κάνοντας τα αδύνατα δυνατά για να λύσουμε τα οποιαδήποτε προβλήματα της ομάδας.
Την «ψυχή της ομάδας» Βασίλη Καρλατήρα αλλά και τους κυρίους Σταματίου, Τζαφέρο και Γκάβαλη όπως και τους υπεύθυνους των ακαδημιών κ. Καρυστινό και Επισκόπου.
Αναγνωρίζω τον αγώνα τους και σέβομαι τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν αυτή την εποχή, από την άλλη όμως υπάρχουν αρκετά προβλήματα και στη δική μου πλευρά,έτσι προτεραιότητα μου αυτή τη στιγμή είναι να βρώ την ουσιαστική τους λύση. Το γεγονός αυτό και σε συνδυασμό με την εκτίμηση μου ότι αυτό πού προέχει πάντα είναι ο καλό της ομάδος, θεώρησα σκόπιμο να αποχωρήσω από την ομάδα έτσι ώστε να δοθεί μια νέα ώθηση.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους αγνούς φιλάθλους του ΑΟΧ, που η εκτίμηση προς το πρόσωπό μου και η συμπάθεια είναι αμοιβαία, ότι μαζί με τους ποδοσφαιριστές μου και τους συνεργάτες μου, τον γυμναστή κ. Σαρρή, τον προπονητή τερματοφυλάκων κ. Κουμπή αλλά και τον φροντιστή κ. Σουρτζή με πυξίδα την ηθική και την σκληρή δουλειά δώσαμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας.
Περιφερόμενοι καθημερινά σαν τσιγγάνοι από γήπεδο σε γήπεδο καταφέραμε
μέχρι το διάστημα των εορτών η ομάδα να διεκδικεί επί ίσοις όροις το πρωτάθλημα αλλά όπως γνωρίζουν όσοι είναι κοντά στην ομάδα, τα ΄΄εσωτερικά μας προβλήματα΄΄..... μας απομάκρυναν από την κορυφή. Με δεδομένη σε μεγάλο ποσοστό την άνοδο μας στην ενιαία Γ΄ εθνική αλλά και το σαφές προβάδισμα για την συμμετοχή μας στον τελικό του κυπέλλου θεωρώ ότι αξίζει να πω ένα ΜΠΡΑΒΟ σε όλους.
Tους ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου και τους εύχομαι υγεία,
και να δώσουν πολλές χαρές στους φιλάθλους του ΑΟΧ, οι οποίοι τις αξίζουν.
Τέλος εύχομαι στον νέο προπονητή κ. Κασάπη καλή επιτυχία στο έργο του. Θα είμαι στην διάθεση του να του δώσω οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστεί για την ομάδα.

με εκτίμηση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΠΑΣ