Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Επιασε το Οριο για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα η Μαρια Μπελιμπασακη στη Θηβα



Ξεπερνώντας τον μικροτραυματισμό της στον αχίλλειο η Μαρία Μπελιμπασάκη
έτρεξε στη Θήβα και μετά από μια πολύ καλή κούρσα πέτυχε πανελλήνιο ρεκόρ
στα 200μ και το όριο για το παγκόσμιο της Μόσχας.
Η αθλήτρια από την Κρήτη (Σητειακος ΑΟ) έτρεξε την απόσταση σε 23.18
και βελτίωσε το δικό της ρεκόρ Νέων γυναικών που ήταν 23.28 από το περσυνό πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ.
«Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πονούσα λίγο μετά τον προκριματικό και αποφάσισα
να μην κατεβω στον τελικό για να μην επιδεινώσω την κατάστασή μου.
Γρήγορα όμως αποκαταστήθηκε και σήμερα πέτυχα αυτή την επίδοση.
Οι συνθήκες ήτα ιδανικές για την κούρσα και πολύ καλά έκαναν οι διοργανωτές
που την έβαλαν στις 21.00 και είχε πέσει ο άνεμος αλλά είχε σχετικά και δροσίσει.
Στον αγώνα μετείχε και η Ραμόνα Παπαϊωαννου (Κύπρος) που με «τράβηξε»
και βγήκε η επίδοσή μου.
Νιώθω χαρούμενη και είμαι πολύ καλά γιατί μετά την περσυνή χρονιά που δεν μου πήγε
και τόσο καλά, δούλεψα σκληρά, πίεσα διπλά τον εαυτό μου και τώρα έρχονται τα αποτελέσματα» δήλωσε η πρωταθλήτριά μας.

ΣΕΓΑΣ